Książki

piątek, 17 stycznia 2014

Tylko i aż 1%


Niedługo będziemy rozliczać się z Urzędem Skarbowym. Liczne organizacje czekają na naszą pomoc. Nie wiem, jak Wy, ale ja wolę wybierać organizacje/osoby, które coś dla mnie znaczą. Mam wtedy wrażenie, że ta pomoc nie jest tak zupełnie anonimowa, ale trafia w czyjeś konkretne ręce. W zeszłym roku, dzięki 1% podatku, dziecko koleżanki z pracy mogło przejść drogą i skomplikowaną operację w USA. Mały miał nikłe szanse na samodzielne poruszanie się. Teraz, po rehabilitacji, sam chodzi. Nawet jego marzenie o jeździe na rowerze przestało wydawać się nierealne. Wiem, jak dużo znaczy to dla koleżanki.

W poszukiwaniu informacji o „Liebster Blog Award” do którego zostałam nominowana, trafiłam na stronę www.perfekcyjnamamabyc.blogspot.com, a tam na informację o małym Mateuszu. Może dzięki naszej pomocy kolejny maluch będzie miał szanse na szczęśliwe, samodzielne życie?

Zajrzyjcie tu koniecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz