Książki

piątek, 2 sierpnia 2013

inspiracja lekcjami Madame Chic


Witam serdecznie

Wracam do tematu ubraniowego. Dla odmiany, z dwóch wieszaków ubrań z ‘Jak się nie ubierać’ , z zainteresowaniem obejrzałam filmy na youtube dotyczące 10 ubrań w szafie. Poniżej linki:


Trafiłam na nie zupełnie przypadkiem, szukając zupełnie innej inspiracji. Przyznaję, że szczerze rozbroił mnie filmik o szafie na jesień/zimę, a szczególnie określenie „chłodno” dla temperatury 26 st.C. Choć przy niedawnych 36 st.C może się to wydawać niską temperaturą.

 

Mimo wszystko zgadzam się z główną ideą – jakość ponad ilość.

 

Autorka wydała książkę, dostępną także w Polsce. Fragment, dostępny w sieci, tylko rozbudził apetyt na więcej. Mam ogromną ochotę przeczytać całą książkę. Może nawet zakupię na własność.

 

Pozdrawiam serdecznie

KatVenea

1 komentarz:

  1. no to już mniej więcej wiem czego się z szafy pozbyć :) a na książkę też mi smaka narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń